با موضوع Xiaomi Redmi Watch آشنا شوید
نوشته شده توسط : reza
 
محل اقامت Xiaomi یادآوری می کند که نتایج شب گذشته جدید را کشف کنید. در سمت دیگر سه گوشی جدید Redmi Note 9 ، این شرکت چینی در اولین ساعت از برند Redmi کشف شد و نام معروف آن Xiaomi Redmi Watch است.
 
این ساعت یادآوری شکل مستطیل شکل کودک است که مجموع قدرت ها در زمان تمایل بدن است و می توان میانگین ضربان قلب کارمند و تعداد را مشاهده کرد.
 
Redmi Watch دارای روشنایی 1.4 فوت مربع (323 × 323) است.
 
این امکان برای کارمندان وجود دارد که بین سیاه و سفید و عرق را برای خوانندگان این ساعت یادآوری انتخاب کنند. علاوه بر این ، به افراد معتاد ، زمان این ساعت به کلمات کلمات و کلمات اضافه می شود.
 
به دلیل کسانی که آب را دوست دارند ، این امکان برای شیائومی وجود دارد که ذکر کند که او می تواند اختراع آب را تا عمق 50 متر و وزن 35 گرم فقط تحمل کند.
 
با اشتغال معمولی ، باتری حدود 7 روز دوام می آورد و اگر تخلیه باتری طولانی شود ، عمر باتری تا 12 روز ادامه دارد. تست غوطه وری کامل فقط در ساعت شنی عالی.
 
ساعت یادبود در تاریخ 1 دسامبر 299 یوان تا کف بازار تعیین شده است و از ما مشخص نیست که اگر ساعت تنظیم شود ، در بازار جهانی خواهد بود. با این حال ، طبق انتشار منشور ، این احتمال وجود دارد که این Xiaomi Mi Watch Lite برای خارج از قفسه در دسترس باشد.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: برچسب‌ها: شیائومی,ساعت هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: